Produsele Datagram sunt solutii de varf pentru companiile carora ne adresam si utilizeaza cele mai moderne tehnologii. Serviciile cloud pe care le oferim prin produsele noastre sunt proiectate pentru a oferi acces usor la aplicatii, resurse si servicii, deplin gestionate de catre Datagram si livrate direct pe internet. Avantajul major este reprezentat de faptul ca pentru clienti nu sunt necesare investitii in infrastructura hardware sau achizitionare de noi licente software. In plus, se reduce semnificativ perioada de implementare a solutiei, costurile lunare de utilizare fiind usor de calculat si la un nivel accesibil oricarei organizatii.

Solutiile de tip managementul software al afacerii pot fi utilizate local („on premises”) sau in cloud (SaaS – Software as a Service). Diferenta principala dintre cele doua categorii consta in faptul ca solutiile „on-premises” sunt instalate local pe hard-ul si serverele companiei si sunt gestionate intern in timp ce solutiile in cloud sunt oferite ca un serviciu si sunt gestionate de furnizorul solutiei, in cazul nostru Datagram. Cu solutia de management software al afacerii in cloud, datele companiei sunt gestionate la nivel central (“cloud”) si sunt accesate de catre utilizatori, folosind un browser web.

Componente ale serviciilor Datagram

Customizari

Solutiile de management (AO si EO) se pot customiza in functie de necesitatile clientilor.

Training

Efectuam sesiuni de training la sediul si punctele de lucru ale clientilor.

Consultanta business

Aducem experienta practica si idei performante, oferind analiza proceselor de afaceri.

Implementare solutii

Datagram ofera suport si consultanta in implementarea solutiilor de management.

Suport tehnic 7/24

Supraveghem permanent functionarea si securitatea solutiilor oferite.

Mentenanta

Intretinerea si actualizarea solutiilor software este inclusa in costul abonamentului lunar.

Avantaje-cheie ale solutiilor Datagram in cloud

1. Reduc costurile - prin eliminarea cheltuielilor in avans cu echipamente IT si licente software. Utilizarea unui sistem de management software al afecerii introduce inovatii fundamentale in gestionarea resurselor, elimina intarzierile si, astfel, reduce costul operatiunilor.

2. Ofera acces rapid la date critice - prin intermediul situatiilor de raportare, disponibile in orice moment si in orice locatie geografica cu ajutorul tehnologiei cloud. O mare parte a ineficientei in activitatea operationala provine din raportarea necorespunzatoare. Cu un astfel de sistem, aceasta probabilitate este diminuata cu ajutorul sabloanelor, ce contin informatii corecte si pertinente pentru fiecare departament in parte.

3. Sunt scalabile - deoarece permit adaugarea de noi functionalitati necesare businessului, ceea ce asigura managementul facil al noilor procese, departamente si nu numai. Sistemelor de management software al afacerii acopera toate ariile de activitate productiva, fiind adaptabile cerintelor specifice de business ale oricarui client

4. Imbunatatesc productivitatea angajatilor - prin reducea volumului operatiunilor de prelucrare manuala a documentelor si de prelucrare a datelor, dar si prin modelarea proceselor de business si a fluxurilor de documente specifice.

5. Cresc eficienta in fundamentarea deciziilor managerilor - prin imbunatatirea gradului de consistenta, coerenta, relevanta si corectitudine a datelor primare introduse din sistem. Astfel, managerii iau decizii de afaceri mai bune si mai rapid, folosind tabloul de bord personalizat cu date actualizate in timp real. Practic, un sistem software de management al afacerii imbunatateste calitatea datelor prin imbunatatirea proceselor care stau la baza desfasurarii activitatii.

6. Elimina accesul neautorizat la informatii - prin atribuirea diferentiata a drepturilor de acces pentru fiecare utilizator, in functie de rolul din cadrul organizatiei.

7. Standardizeaza modul de lucru - prin crearea unui cadru unitar de operare a datelor. In acelasi timp, organizatia are un control mai bun al activitatilor, sistemul fiind dezvoltat si actualizat in conformitate cu legislatia in vigoare.

8. Imbunatatesc relatia cu clientii - ca urmare a imbunatatirii proceselor de afaceri.

9. Reduc complexitatea afacerii - prin introducerea unui sistem perfect proiectat de fluxuri de lucru care face ca intregul lant de resurse umane sa fie mai eficient.

10. prin arhivarea datelor istorice, care pot fi accesate in orice moment.