Blog
Ce inseamna SEO de calitate?
ian '23
Ce inseamna SEO de calitate ?
- Un site de calitate
- Linkuri de calitate
Procesul de optimizare a site-ului incepe cu un audit, pentru a detecta toate punctele sale slabe. Urmeaza apoi optimizarea SEO On-Page, care este esentiala pentru a obtine pozitii bune in rezultatele cautarilor pe Google, pe cuvintele cheie targetate. Dupa incheiarea acestei etape, incepe optimizarea SEO Off-Page, care presupune adoptarea unei strategii care sa fie conforma cu update-urile de algoritm ale lui Google si care sa se deruleze pe termen lung. Nu poti promova un site pe web doar pentru o perioada determinata si sa te astepti sa ai parte de rezultate bune tot timpul.
Aceasta strategie de optimizare a site-ului are la baza trei directii principale: crearea de linkuri de calitate, crearea de continut optimizat si o prezenta puternica in Social Media.
Crearea de linkuri
Motoarele de cautare au sute de criterii conform carora listeaza un site, dar nimeni nu stie care este mai important. Insa toti specialistii SEO sunt de acord ca un numar mare de linkuri de calitate constituie un factor esential pentru o buna pozitionare in SERP (Search Engine Results Page). Acest lucru ajuta brandul sa fie cat mai popular pe Internet, sa ocupe pozitii fruntase in cautarile pe Google si sa aduca cat mai mult trafic pe site.
Crearea de continut
Linkurile de calitate nu pot exista fara un continut de aceeasi factura, care sa ilustreze cat mai bine produsele si serviciile pe care le oferi. Pentru a face acest lucru posibil, trebuie sa depui eforturi sustinute in mod periodic. Optimizarea SEO nu poate avea loc fara o buna intelegere a publicului tinta si a canalelor pe care el le foloseste pentru comunicare. Un brand trebuie sa ofere potentialilor sai clienti continut de calitate, care sa fie relevant, util si interesant si care sa ofere valoare domeniului din care face parte. Numai cu informatii deosebite si importante, oamenii pe care ii targetezi vor fi cu adevarat interesati sa asculte ceea ce ai de comunicat.
Social Media
Retelele sociale sunt o modalitate extrem de eficienta de a interactiona cu publicul tau si de a-ti distribui mesajele. Deoarece audientele din social media se pot multiplica foarte usor prin like-uri si share-uri, informatiile pe care le distribui pot ajunge foarte rapid la numerosi alti useri si astfel poti beneficia de linkuri noi, de calitate. Pe langa continutul relevant publicat pe retelele sociale, in acest mediu poti da nastere unor discutii cu adevarat folositoare potentialilor tai clienti.
Procesul de optimizare SEO a devenit foarte complex si necesita o implicare mare a resurselor unei companii. De aceea, firmele de SEO iti stau la dispozitie pentru externalizarea acestui serviciu si crearea unei identitati in mediul online care sa atraga un public tinta cat mai numeros. Scopul lor suprem este sa te ajute sa urci cat mai sus in motoarele de cautare, lucru esential pentru o rata de conversie cat mai mare.